جرمگیری دندان چیست؟

جرمگیری دندان چیست؟ یکی از سوالاتی که اصولا برای ما پیش میاد این است که : جرمگیری دندان چیست؟ جرم های دندانی چگونه تشکیل می شوند ؟ در چه بازه زمانی نیاز داریم تا جرمگیری دندان انجام شود ؟و آیا جرمگیری دندان برای ما مضر است ؟ در ادامه پاسخ این سوالات شما عزیزان را خواهیم داد ، با ما همراه باشید .

جرمگیری دندان چیست؟

فرض کنیم اگر ما بهداشت دهان و دندان خوبی نداشته باشیم ، پس از صرف غذا باقی مانده ای که با مسواک زدن از بین نرفته باشد ، اگر مدت زمانی بگذرد ، این مانده های غذایی تبدیل به جرم های دندانی میشن . سوال بعدی که برای ما پیش میاد ممکنه این باشه ، اگر این جرم ها باقی بمانند چه خواهد شد ؟ به صورت کلی می تواند باعث پوسیدگی دندان و یا آسیب دیدگی لثه شود راه حل چیست ؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حداقل سالی یکبار برای جرمگیری دندان های خود به دندانپزشک مراجعه کرده تا جرمگیری برای شما انجام شود . همچنین باید سعی کنیم بهداشت دهان و دندان را رعایت کنیم و نکات صحیح مسواک زدن ، نخ دندان کشیدن و همچنین زمان استفاده از دهان شویه را بدانیم و این موارد را انجام دهیم .  

جرم های دندانی و جرمگیری دندان چیست ؟

در ویدئو زیر ما سعی کردیم توضیحات تکمیلی در این مورد به شما عزیزان بدهیم و شما با مشاهده این ویدیو به پاسخ یکسری از سوالات خود در مورد جرم های دندانی و جرمگیری دندان خواهید رسد . کانال آپارات    
در صورتی که شما عزیزان جرمگیری دندان انجام داده اید ، شرایط و نکاتی که بعد از جرمگیری دندان باید رعایت کنید را می توانید با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده نمایید .
شما عزیزان می توانید برای رزرو وقت خود با شماره 05138814151 در تماس باشید .
آدرس : مشهد – بلوار کوثر – بین کوثر شمالی دو و چهار – ساختمان پزشکان فارابی – طبقه سوم – کلینیک دندانپزشکی دکتر احتشام منش .